B@rdia

We are entangled in a world of questions.We have to answer these questions,and this is the reason for the existence of human being.

Name:
Location: Canada

توانا بود هر كه دانا بود زدانش دل پير برنا بود

Winston Churchill: Personaly,I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.-------- Thomas Edison: Nature is not merciful and loving, but wholly merciless, indifferent.--------Michael Jordan: I have failed many times, and that's why I am success.

Wednesday, April 11, 2007

سپاس از دوستان و یاران

جشن نوروز و خاطرات آن همیشه همراه با خوشیها و ناخوشیهایی بوده است که دیگر رخدادهای زندگی بوده و هست. ولی اینکه من در این چند روز و بهتر است بگویم ، ماه گذشته چرا پست یا نوشته ای بجای نگذاشته بودم دلایل بسیاری داشت. یکی اینکه سرگرم انجام مراسم این جشن ماندگار بودم و پس از مدتها بایستی به خانواده ام نیز رسیدگی می کردم و به مسافرتی که چند سالی بود بدلیل کمبود امکان و زمان نرفته بودیم، می رفتیم و دیگر اینکه در این پریود با مشکلات اداری و شخصی زیادی مواجه شده ام که در سیستم کنونی کشور بسیار طبیعیست. پس بدین وسیله خواستم از تمامی دوستانی که قدم رنجه نموده اند و به این بلاگ ناچیز سر زده اند و با نوشته تازه ای برخورد نکرده اند، ابراز سپاس و پوزش داشته باشم و از بردباری و همدلی ایشان بسیار خشنودم. امیدوارم که بتوانم در این راه پر خطر، دگربار انجام وظیفه نمایم و از شرمساری دوستان همراه بدرآیم

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Welcome back, Bardia jan.

10:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

baa sepaas

12:28 AM  
Blogger Bardia said...

سرندیپ عزیز
همیشه توجه و دلگرمی شما بار پاسخگویی من را سنگین تر می کند و این بزرگترین امیدیست که می توان به انسان داد
همانطورکه پیشتر گفته بودم به ظاهر بلاگ زیبایتان دوباره سانسور شده است و به دلیل حجم بالای نوشته های آن، باز کردن این محفل گرم و سرشار از واقعیت با اینترنت آخوندی بسیار دشوار است ولی در تلاش هستم که هر چه زودتر به دیدارتان بیایم
سپاسگذارم

12:38 AM  

Post a Comment

<< Home