B@rdia

We are entangled in a world of questions.We have to answer these questions,and this is the reason for the existence of human being.

Name:
Location: Canada

توانا بود هر كه دانا بود زدانش دل پير برنا بود

Winston Churchill: Personaly,I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.-------- Thomas Edison: Nature is not merciful and loving, but wholly merciless, indifferent.--------Michael Jordan: I have failed many times, and that's why I am success.

Monday, June 12, 2006

درد مشترک


فشار روحی و فیزیکی بر بازیکنان حرفه ای که چند صباحیست در تیمهای اروپایی توپ میزنند به وضوح اشکار بود. این شکست شگفتی آور بیشتر از همگان اینان را می آزرد. اینانی که در جوامع پیشرفته به ندانم کاری و نقاط ضعف فرهنگ امروزمان واقف شده اند. برای کسانی که چشم دلشان باز میشود دیدن این اتفاقات بسیار دردناک است. این بچه ها که فکر نمیرود به آینده این مردم دل خوشی داشته باشند و راه بازگشتی برای خود نمیبینند آخرین تلاشهای خود را کردند تا به داد این مردم برسند. ولی افسوس که باند بازیهای تنی چند از بازیکنان با نفوذ و دست اندرکاران مجال کمک و دلسوزی به آنها نداد. کافیست نگاهی بی طرفانه به مهره های از کار افتاده ای بیندازید که با لجالتی مضحک به عرضه اندام ناسازگارشان میپردازند و فرصت و میدان را از اندیشه های جوان میگیرند. سیاست را به نفع خود در بازی فوتبال نیز دخیل کرده اند. اگر این بازیکنان حرفه ای فرهیخته را به روشنفکران اجتماعی و سیاسی در بند تشبیه کنیم شاید بتوان اندکی اذهان عموم را به واقعیات فرهنگی این مردم و سیاستهایشان نزدیک کرد

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

thats a little true...

7:30 AM  

Post a Comment

<< Home