B@rdia

We are entangled in a world of questions.We have to answer these questions,and this is the reason for the existence of human being.

Name:
Location: Canada

توانا بود هر كه دانا بود زدانش دل پير برنا بود

Winston Churchill: Personaly,I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.-------- Thomas Edison: Nature is not merciful and loving, but wholly merciless, indifferent.--------Michael Jordan: I have failed many times, and that's why I am success.

Saturday, June 10, 2006

Pasargad and...



علیرضا خسروی مدیر پایگاه میراث فرهنگی شهر سوخته در مورد مجموعه باستانی دهانه ی غلام خان و ساختمانهای هخامنشیان طی مصاحبه ای با ایسنا در روز بیستم خرداد گفت که سدسازان اطلاعات دقیقی در مورد سرانجام این اثر باستانی نمیدهند و به ظاهر کار خود را قانونی ( البته اگر مفهوم قانون را بدانند ) جلوه می دهند. پرسش این است که کدام سازمان یا نهاد بر این امر نظارت میکند؟ منظور حمایت است یا جنایت؟ سازمان میراث فرهنگی چرا در مقابل این قضیه کم آورده است؟ یا از جای دیگری آب می خورد؟ اینطور که معلوم است باز دستان آقازاده ها در این مورد آلوده است. آری هدف پر کردن کیسه هاست و بس . اینان که خود میدانند تا به حال عرضه بهره برداری از صنعت توریسم را نداشته اند و روزگار نه چندان دوری از این آب و خاک رخت خواهند بست پس به چه درد آنها می خورد این آثار غیر قابل انتقال را نگه دارند پس همان بهتر که سد بسازند و پولش را بگیرند و فلسطین را بازسازی کنند که خانه آخرتشان همان جاست

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home