B@rdia

We are entangled in a world of questions.We have to answer these questions,and this is the reason for the existence of human being.

Name:
Location: Canada

توانا بود هر كه دانا بود زدانش دل پير برنا بود

Winston Churchill: Personaly,I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.-------- Thomas Edison: Nature is not merciful and loving, but wholly merciless, indifferent.--------Michael Jordan: I have failed many times, and that's why I am success.

Saturday, June 10, 2006

World cup & Mr president?


در این چند ساعت باقی مانده به بازی تیم فوتبال ایران با مکزیک بچه های شیطونه تیم ملی با بکارگیری تاکتیکهای کارساز و فنی آقای رییس جمهور میروند تا اولین پیروزی خود را بدست آورند. نه شک و تردید به خود راه مدهید که او با شماست واین مورد را با عملکردهای دولت او عوضی نگیرید چرا که فوتبال در تخصص اوست و چه فرقی میکند که قطر توپ چقدر باشد مهم این است که ما این باور را داریم و مصمم هستیم و خداوند تنها یار ماست و دیگر هیچ. اگر داوری به هر عنوان به نفع تیم مقابل سوت زد از کوره در نروید که مبادا به اخلاق حسنه و بازی جوانمردانه ما پی ببرند. حال اگر باختید که معلوم است به نصایح او توجه نکرده اید و اگر هم بردید این تاکتیکهای او و الهاماتش است که بهره داده است.با این اوضاع واقعا دیدنیست این بازی

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با وجود رهنمودهای آقای رییس حتما پیروز خواهیم شد

12:09 AM  

Post a Comment

<< Home