B@rdia

We are entangled in a world of questions.We have to answer these questions,and this is the reason for the existence of human being.

Name:
Location: Canada

توانا بود هر كه دانا بود زدانش دل پير برنا بود

Winston Churchill: Personaly,I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.-------- Thomas Edison: Nature is not merciful and loving, but wholly merciless, indifferent.--------Michael Jordan: I have failed many times, and that's why I am success.

Sunday, July 29, 2007

Cannot find server or...


هنوز شعار «خودکفایی» و «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» از یادها نرفته بود که دیگری از راه رسید و بسیار دهان پرکننده تر از گونه های پیشین
اتم اتم از نان شب واجبتر
این پیش درآمدی بود بر اینکه چرا چند هفته ای در این بلاگ ناچیز نوشته جدیدی به چشم نمی خورد. پاسخ در دل همین شعارها نهفته است. شعارهایی که می سازند و مردم نا آگاه، ابزار تکرار و بلندگوی آنان می شوند، مردمی که هنوز به آن درجه از توانایی بهره مندی از مغزشان نرسیده اند تا الفبای پیشرفت و خودکفایی را بیاموزند
چند هفته ای کارم شده است رفتن به مخابرات و آی اس پی های مختلف که چرا نمیتوان به اینترنت راه پیدا کرد. هر چه رفتم و گفتم نشد که نشد تا اینکه فهمیدم خطوط تلفنی منطقه از گونه ماقبل تاریخ است و تازه دست اندرکاران زحمت کش مخابرات چند برابر گنجایش از این خطوط فرسوده «پی سی ام» بهره می کشند. حال بماند سرویسهای سرعت بالای اینترنتی، همین معمولی نیز از سرمان زیادیست، این میشود که اتومبیلهای مونتاژ داخل دچار ایرادهای پیش از استفاده میشوند، آتش می گیرند، و یا سیستم موبایل که سیستم دیجیتالی آن در کشورهای عقب مانده نیز بسیار ارزان خریداری میشود در ایران اسلامی با قیمتهای میلیون تومان واگذار میشود. اپراتور جدیدشان هم پس از عدم پاسخگویی دست اندرکاران کشور به مفاد پیمان با پیمانکاران خارجی و حتی ترکیه ای با شکستی فجیع مواجه شده است تا جاییکه به خریداران موبایل ایرانسل یک خط اعتباری رایگان هم داده میشود. سیستم بانکی و اداری نیز کامپیوتری شده است ولی کجاست آن اداره که مشکل کانکت شدن به شبکه را نداشته باشد و ساعتها بدون پاسخ نمانید. از هرچه بگذریم این یکی یک چیز دگر است، اتم و تکنولژی هسته ای و غنی سازی اورانیم که شوخی بردار نیست
حال شما بگویید در عصر ارتباطات که همه چیز بر محور الکترونیک و سرعت نور می چرخد و اینان هنوز الفبای تکنولژی را نمی دانند چگونه میتوان به برنامه هسته ای شان امیدوار بود و اعتماد کرد؟ باید نشست و دست روی دست گذاشت تا این شعار آخری دنیا را از هرگونه ارتباطی خالی کند؟

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خوشحالم که خوبی. باز هم بنویس

7:36 PM  
Blogger SERENDIP said...

I'm glad to see you blogging again. It is amazing how ignorant people can be manipulated to this degree. It is tragic to watch Iran being pulled into the abyss and eventual non-existence.

8:46 AM  
Blogger Bardia said...

با سپاس از دوستان سبز
نمیدانم به چه زبانی از شما پوزش بخواهم. شاید باور نکنید که برای کامنت یک خطی شاید بیش از نیم ساعت تلاش باید کرد و آخرسر نیز پیام موفق نشدید را ببینید. هرچه می پرسیم بهانه می آورند که دارند سیستمهای جدید اینستال می کنند حالا یکی نیست بگه نخواستیم جدیدشو ، همون نفتیش برامون بسه
سپاسگذار همیشگی

11:14 PM  
Blogger blank said...

Bardia, do hold on, the conditions can not long endure. These dark days shall pass and a new and better path will unfold.

11:08 AM  
Blogger Bardia said...

For Roxieamerica: Thanks alot and so sorry for my delay. I try to install high quality system to access internet but now I can not connect by coffee nets around the town because of being not safe.
Take good care too.

12:01 AM  
Blogger Bardia said...

For Roxieamerica: Thanks alot and so sorry for my delay. I try to install high quality system to access internet but now I can not connect by coffee nets around the town because of being not safe.
Take good care too.

12:01 AM  
Blogger Twoshorties said...

Our Sincere Salutation to you for all your effort to maintain your voice in this chaotic virtual reality.

May you continue on


twoshorties

2:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

People should read this.

8:23 AM  

Post a Comment

<< Home